penaja

Thursday, February 16, 2012

MANUSIA KAHWIN DENGAN ANJING!,,,biobetoi....


Zaman sekarang ni, macam-macam kes pelik berlaku kan? Ada kahwin sama jantina lah, kahwin dengan diri sendiri pun ada.. Macam-macam lah manusia ni..
Tapi, pernahkah korang dengar ada manusia kahwin dengan hanjeng?
Ha, cam ni citernyer,
 
Cite ni aku dapat dri email yang dihantar kat aku,,,,,ada la sorang mamat 2 antar,,,aku tak tau betoi ke tak cite ni,,,

Di India, seorang lelaki bernama Selvakumar, berkahwin dengan hanjeng, bukanlah kerana kehendaknya... 
                                                                                                                                                              Beberapa tahun sebelum tu, Selvakumar telah menyiksa dua ekor hanjeng sehingga mati.. Lepas tu terus dia lumpuh kaki dan tangan.

Lepas tu, dia jumpa lah doktor... Ramai doktor dia jumpa..Tapi, semua tak berhasil nak sembuhkan dia.. Sehingga lah dia jumpa dengan seorang ahli paranormal ..

Ha, bomoh tu kata, dia kena mengahwini seekor hanjeng betina untuk menghilangkan sumpahan dari hanjeng yang pernah dia siksa... Maka, nak tak nak, dia kena kahwin dengan seekor hanjeng betina...

Dengan pakaian adat, Selvakumar mengucapkan sumpah mati ke atas isterinya iaitu seekor hanjeng..pergh..kau bayangkan perasaan laki tu waktu tu.. Hurm....

Aku pun tak tahulah adakah setelah kahwin dengan hanjeng betina tu, dia semakin sembuh?
Hurm..namun aku sering terbayangkan, macam mana malam pertama mereka yer? heheheheee...

No comments:

Post a Comment